Welcome to the world!!








































6月3日6;22amに女の子が無事産まれました。
陣痛が始まってから4時間で出てきてくれた親孝行な次女。
しかも幸帽児と言って破水せずに袋の中に入ったまま産まれてくるという、とってもレアな登場をした娘。
幸せになるんだとか。
長女も多少の嫉妬はあるものの、オムツを持ってきてくれたりとお姉ちゃんとしていろいろとお手伝いもしてくれています。

仲のいい姉妹になってほしいなぁ~。

On 3rd of July 2013 at 6 am my daughter was born after just 4 hours of labour、and was born with the amniotic sac intact which is super unusual and apparently brings happiness and luck!
Her older sister is a little jealous but has really been amazing; helping with nappies and being so gentle!
I hope they will be good sisters for each other.











































こちら、お友達のみおちゃんから頂いた長女のお洋服、そして次女にも!かわいい。
とってもお気に入りです。ありがとうね~♡

































そしてこちらはゆうちゃん、ひろこちゃんから頂いた二人がやっているブランド「Acre」のビキニとスタイ。
とても丁寧な作りでとにかくかわいい!使うのがもったいないくらい!大事にするね、ありがとう!!










No comments:

Post a Comment